When I first notice you

Nu är arbetet inlämnat. Efter många om och men så fick jag iaf ihop det. Känsn ändå inte riktigt bra. Känns som att läraren tyckte attt mitt arbete inte var godkänt. Då han hasplade ur sig "Ja vi vet redan vilka som är godkända och inte". Det ska då tilläggas att vi bara var 5 som redovisade. Så känns som att jag inte är det. Är ändå glad att jag lämnade in skiten och även gjorde allt jag kunnat. Sedan om personerna inte godkänner detta får man väl ta då. Är bara så trött på allt som heter entreprenörskap att jag snart spyr. Jag skiter fullständigt i den kursen. Hade jag velat lära mig det kunde jag gått en extra kurs om det. Så ser jag på saken.
 jag tror jag vet varför jag känner så. Fick en fråga vad min produkt skulle kosta för mig och köpa in och jag svarade hemligt. Då var det någon som hasplade ur sig någit i stil med att så säger man när man inte gjort det. Så är inte fallet. Jag gjorde det och jag räknade på det. Tyckte bara inte att det var relevant. Så därför svarade jag hemligt. Annars skulle jag aldrig fått ut materialkostnaderna. Då jag inte bara hittade på vilka summor som helst, som vissa andra gjorde.
Nog om det. Ville bara skriva av mig detta,
 Funderar på att äta Pizza idag då jag inte orkar laga någon mat idag. Har inte sovit så mycket inatt då jag vaknade mitt i natten och hade svårt att somna om. Tankarna var på högvarv för inlämningen och ja allt kändes bara sjukt jobbigt.
Jag börjar undra vad jag givit mig inpå? Är detta verklien det jag ville? Är jag säker på att jag gör rätt?
jag älskar att baka och allt som har med det att göra. Fast jag tycker däremot inte om allt som bara känns så fel. Orkar inte gå in på det nu.
Har precis kollat på ett avsnitt av andra avenyn :) Så jävla bra serie! jag kopplar verkligen bort allt annat och bara fokuserar mig på serien jag kollar på. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0