Bra bok

Ligger och läser Snabba Cash. Fan ibland vill jag bara slänga ifrån mig boken. Kanske är det för att det berör det som står. Saker som handlade om kriget mellan forna jugoslavien. jag blir arg. Vill på ett sätt inte veta. Kanske har det med att göra att jag under 1 ½ års tid var tillsammans med en bosnier. Kanske ser jag på det med deras ögon. Vill inte ha åsikt om det. Kan vara svårt att ha en åsikt om något man bara hört från en sida.  Så vissa saker i boken gör mig arg. Andra gör mig ledsen. Boken är så RÅ. Pang bom på detaljer. Visserligen är allt påhittat men viss fakta stämmer. Så sjukt. Men ändå så bra. Konstig kombination.

Har varit på  Stan med Sara idag. Vi åt på Fridays som vanligt. Sen gick vi snabbt in på Siba och köpte en skrivare :) Fick skjuss hem av en vän till henne. Riktigt skönt för då slapp jag släpa på det tunga paketet.
 Vaknade alldeles för tidigt idag. Kände mig helt snurrig i huvudet. Börjar undra vad som är fel på min kropp. Är det för mycket nikotin i min lilla kropp eller vad är det frågan om? Borde söka läkare. Vill dock inte ha svaret. Många skrämmer mig. Frågar om jag är gravid. Jag ryser av tanken. Jag vill ha barn men då vill jag ha ett fast förhållande och det har jag inte. Kan bli problematiskt då. En graviditet ska vara fin. Positiv och främst av allt, barnet ska ha två föräldrar som vill ha det inte bara en. Jätte viktigt för mig att mitt barn ska ha en pappa närvarande. Därav ryser jag av tanken. Tror visserligen inte att jag är det. Ok, jag är trött hela tiden oavsett vad, illamående då och då under dagens gång. Mitt ben började skaka som fan när jag skulle gå ner för en gammal trappa här om dagen. Var uppriktigt sagt mycket läskigt. Tur att jag hade Tony vid min sida ifall jag skulle ramlat. Men utöver det så är jag helt ok. Kan vara en förkylning emd som spökar. Vore inte första gången.

I morgon är det jobb som gäller. Lär bli rätt tungt då jag inte jobbat på 4 dagar. Bara latat mig. Var visserligen behövligt :) Många kallar det lathet jag däremot tror att jag har varit på högvarv sen i januari månad och behöver koppla av. Längtar till att börja jobba i morgon älskar det. Det är mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0