En super fin dag med mamsen

Dagen har varit helt underbar. Åkte och shoppade i forum som jag sa att jag skulle göra. Började med att jag bjöd mamma på lunch :) vvar en ny restaurant vi aldrig provat på förut som hade supergod mat! :) Sen blev det shopping. hittade två bhar som var snygga ch satt bra i kupan, nu ska de bara sy in de :) Då de var för stora runt om och i axelbanden, testade en mindre stl men då satt den inte bra i kupan. testade från början 70e, men den var för stor runt om så gick ner till 65G då ploppade nästan ena brötset ut :S Så nu ska de sy in bharna jag köpte :) De har så trevlig personal på Change i Nacka forum! Verkligen värt ett besök för er som har precis som jag, svårt att hitta snygga bhar till ett bra pris. Nu har de nämligen ett erbjudande att varje medlemfår 50% till årskiftet :) Så bara bli medlem och shoppa loss! :) Efter det så blev det att titta lite på guldfynd då jag gärna vill ha ett nytt smycke. Hittade inget där. Inte på Albrektsguld heller :/ Så vi gick vidare till MG där jag köpte en super söt kofta :D Shoppingen avslutades i Mölnviks centrum där jag köpte två nagellack :)
Så nu har jag ätit middag som mamma lagat :) den var jättegod. Däremot så blev jag lite förvånad när jag fick en klump i munnn, hahha då var det gorgonzola ost, hahah vad mamma skrattade :)
Så nu är det snart dags för mig att avsluta denna ledighet och gå och sova. Ska upp 05.10 i morgonbitti och jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0