Give me i smile baby

Ibland känns det som att det bara är en mörk skugga över mig. Att så fort något bra händer. Då kommer 20000 andra dåliga grejer på en gång. Jag försöker se positivt på det mesta men just idag. Då får det faktiskt vara nog. Under ett års tid har det bara varit en hel rad med avsked. Inte död, som tur är. Men så mycket avsked. Har brytit all kontakt med min far, jag och mitt ex har ingen som helst kontakt längre. Det slutet tog hårt på mig. Hade ingen kontakt med Sara på flera månader. Sen kom farvälet av de man lärt känna i Kristianstad. Så nu i veckan blir det avsked igen av systrarna Delselius gänget. Usch jag vill inte ha något mer avsked nu! Jag avskyr avsked och ändå så är det fan det enda som händer.

Annars har dagen lunkat på i sin valiga tack. Har hunnit med att titta på två filmer, köpt två trisslotter och även tagit en sväng ut mot Kista för att träffa Sara en stund som hade långt raast :) I morgon är det även dags för ännu ett hemligt möte :) Får hoppas att det går frammåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0