Helt slut

Är helt slut! skulle kunna sova mig igenom hela morgondagen och lite därtill. Jobbade över idag igen. Så när jag väl kom hem så totaldäckade jag i sängen till tvn och väcktes av mamma vid halv nio för att jag skulle äta något. Hade hon inte väckt mighade jag nog sovit mig igenom hela natten :S
I morgon är jag ledig. Ska bli riktigt skönt. Funderar på att åka och shoppa lite :) Alltid roligt med nya kläder :D Men får se då min mage har svullnat upp sen några dagar tillbaka. Inte roligt att shoppa då. Skulle visserligen vilja ha ett nytt halsband och en ny väska.. Funderar på att köpa halsbandet nu och väska sen när lönen kommer :) Hittade en jätte fin väska i Forum för ett tag sedan, kostade dock runt 4000 men får väl se, den var riktigt snygg! Skulle även vilja köpa en fotoskrivare så jag kan skriva ut ALLA bilder jag har på båda datorerna nu.. Blir väl kanske mellan 2000-3000 bilder men riktigt härligt med foton ist för att de ligger på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0