Idag var det full rulle hela dagen

Snacka om tuff dag på jobbet idag. Nu på sommaren så är det SÅ jävla mycket att göra att den som trodde att man kunde andas ut i 5 sekunder hade FEEEEL. Så i morse när jag kom in efter en riktigt dålig nattsömn så säger Micke att Johan är sjuk. Tittade på honom som att det där var inte ett roligt skämt! Tyvärr så var det ju sant. Så hela dagen blev KAOS. Då Micke började halv fyra och skulle sluta ett och jag gick sju till fyra. Fast vi båda två gick ca en timme senare än vad vi skulle. TROTS att jag bara gjorde en veteklump av tre och gjorde heller inte rent golvbrunnarna.Ja sen blev det ju inte heller så mycket tårtor och bakelser heller, Tyvärr mäste man göra det som är viktigast under dagen. Så det fick bli beställningar och förbereda tills i morgon, tex göra kaffe bröd då våra frysar nästan ekar Folk rynkar säkert på ögon brynen och tänker men vadafan? Det är dock sanningen gott folk. Så när klockan slog 5 gick jag hem. Så idag var det tufft när man bara hann med en rast på 20 min.
Min mamma kommer hem inatt så slipper faktiskt sova själv inatt. Skönt då jag hatar att sova själva här hemma. Eller ja egentligen så gillar jag inte att vara ensam alls.
I morgon är egentligen en ledig dag för mig men erbjöd mig att hjälpa till då vi är så jävla mycket efter till i helgen. Ska visserligen bara jobba 6-11 :) Så ska inte klaga, men vadfan det är aldrig fel att vara ledig när solen skiner. Jobbar ju trots allt vid havet så man ser ju folk springa runt i badkläder hela dagarna. NEJ jag är inte avundsjuk alls, verkligen inte :P
Nejj borde väl egentligen hoppa in i duschen, borsta tänderna tvätta bortsminket och annat nattbestyr. fast är fortfarande helt slut, då jag brukar sova middag när jag kommer hem men det blev det inte idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0