Kan det aldrig vara något som fungerar?

Finns det någon dag då allt inte går fel? vakknade i morse med ett helt underbart humör. Var jätte glad :) Så kommer man till jobbet, lyckas att inte få handtaget i handen, då det är trasigt. Vad fan ser jag då? Jo bageriet är helt nersläckt. Shit säg inte att båda två försovit sig nu tänker jag. För då sitter vi verkligen i skiten. Jag hade ju inte behövt vara orolig om att sitta i skiten iaf. för vi hade strömavbrott. Det enda som fungerade var gräddblåsarn då det inte är samma strömbrytare som tex ugnar och maskiner. Så där i mörkret står Steffo och Sofie. Steffo som hade hand om brödsidan idag fick stå och snoppa jordgubbar till mig och Sofie på kondis då han inte kunde göra något. Så ja, vi satt rätt mycket i skiten idag.
Efter jobbet har jag väl inte gjort så mycket alls egentligen. Slocknade som vanligt i sängen :) Inte lika länge som igår hahah utan bara ca 40 min :) Sen ringde Världens bästa Jennifer :D
Nej dags att åka till Centrum och köpa lite nödvändigheter :)

Måste bara säga att jag har fan tur! Jag har ett sommarjobb jag verkligen älskar. Jag har vänner som betyder grymt mycket och som jag betyder grymt mycket för :) Jag har världens bästa mamma :D Så ja, jag har det fan bra :)

 
Har jag inte världens sötaste kusiner?:) Emma till vänster och Ellinor till höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0