Så mycket känslor på en gång

Sista dagen hos systrarna igår. På något sätt kändes det skönt. Har blivit för mycket intriger där. Det är för mycket tjaffs och i mina ögon arbetar bagarna som djur utan att cheferna säger tack. Visst de är dom som betalar löner och diverse. Men det är ju alltid bra att komma på god hand med sina anställda. Under denna sommarperiod då jag arbetat har jag lärt mig att vissa ska helt enkelt inte vara chefer. Att trots du är duktig ska du vara glad om du ens får ett hej på morgonen. Ska inte säga att jag har haft det dåligt, men att jag har haft det så bra som jag haft är inte på grund av cheferna.
Så nu är det bara att söka nytt jobb :) Får väl se vad det blir :P

Träffade en gammal fling i fredags. Är fortfarande svag för honom. Känner mig klyven och irriterad. Jag vet inte vad som kommer hända här nest. Vi har kemin men sen då? Jag tänker för mycket. Jag vill för mycket och sånt slutar sällan bra.

Har även märkt att vissa i min släkt är fan helt brända. Blev så arg idag när jag var hos min moster på ett besök att jag började gråta när jag kom hem. INGEN pratar illa om min mamma. Så är det bara. Ska man ta upp ett ämne bör det vara ett ämne man kan prata om, ett ämne man vet saker om. Inte massa jävla dravel. Speciellt inte när det gäller en död människa. Det var 6 år sedan min älsta moster gick bort. Än idag så är folk arga på min mamma eftersom hon tog hand om vissa saker. Såg till att hennes sambo fick pengar och dylikt. Som det ska vara enligt lag. Nej vissa av mammas syskon är fortfarande tjuriga på min mamma för det. Varför ska man leva i det förflutna. Jag begriper det inte? Min moster sa något som jag tyckte var komiskt. Om hon dör ska min mamma inte få ärva henne. Ja men dör hon innan min mormor dör så ärver hon. Kvinnan min moster hatar. ibland är det komiskt att se vilka psykfall man ahr i släktet. Under att jag inte ligegr på psyket redan nu. med tanke på att min far har problem med psyket, min moster, min mormor och min ena morbror lever i det blå. helt otroligt att det kan finnas s mycket ilska inom en och samma familj. Jag vet en sak. Den dagen jag får barn ska jag se till att ALLA är vänner oavsett vad. De ska hålla ihop i vått och tort. Inte hålla på att snacka bakom folks rygg.

 Sanningen hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0