Så var det äntligen måndag, eller?

Låg och pratade alldeles för länge i telefonen inatt. Så när klockan ringde 05.40 var jag inte alls på humör och ville bara somna om. Fast det var bara att kravla sig upp och ta de tunga stegen in mot badrummet. var på jobbet runt 7 i morse och gick hem vid 17. Var en bra dag på jobbet idag. Känns rätt sorligt att det här är sista veckan. Är visserligen uppsatt på en helg nästa vecka. Sen så blir det att gå arbetslös. Fast ksa ta mig i kraggen och ordna upp vissa saker så ser mig inte direkt som arbetslös utan mer som semester. Då jag knappt haft någon och att jag verkligen har vissa saker att ta tag i nu. Så dagarna lär gå åt ändå må ni tro :)
I morgon börja jag kl 8 vilket ställer till vissa problem då jag ska iväg på ett hemligt möte kl 17, då jag egentligen ska sluta. Så hoppas på att jag kan få gå kl fem över 4 så att jag hinner. Annars kan det bli rätt jobbigt :/
Idag hade mamma lagat en jätte god middag :) pasta gratäng med köttbullar :) MUMS!
Har tröttnat på café maten och trots att jag har matlåda med mig ibland så har jag ändå mat avdrag. Då jag skulle behöva betala för frukosten och tex en bulle om jag nu blev sugen på det. Så då betalar jag hellre 50 kr per dag.
Pratade med Helen idag, en av cheferna på systrarna delselius. Nämnde att ja denna vecka är ju sista veckan och hon sa att hon gärna hör av sig om de behöver hjälp, men just nu har försäljningen sjunkit med 40% då folk börjar gå tillbaka till jobbet och skolorna börjar. Så jag hoppas ju på att de kommer behöva hjälp. Då jag VERKLIGEN trivs och det känns riktigt sugit rent ut sagt att behöva lämna. Tror och hoppas att tillslut så kommer jag hitta hem. Det vill säga hitta ett nytt jobb, där jag kommer att trivas och verkligen växa som bagare/konditor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0