Slå upp ordet trött i en ordbok och ni finner en bild på mig breve ordet

Idag är jag trött må ni tro! Kom ifrån jobbet runt 8 idag så var där i 12 timmar. Så ska bli skönt med en dags ledighet :)
På jobbet idag så var det riktgit roligt och timmarna bara flög iväg. helt plötsligt började jag känna mig hungrig, klockan är run 6 så inte konstigt. Tiden går så himla snabbt! Vissa saker känns bara som 5 minuters jobb och kan vara 30 min job bara för att det är så roligt. Helt underbart! :)
Blir nog till att sova snart.
Dagen i morgon är inte planerad och det är så jävla skönt! Eller jo, har sagt att jag ska kliva ur sängen kl 16 i morgon :P Tror knappast att det kommer hända. Lär väl flyga upp ur sängen vid 11 snåret. Sen gå runt och lalla hela dagen. LOVELY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0