Soliga dagar

Idag är egentligen min lediga dag. Bestämde mig dock för att jobba lite idag då Johan är sjuk och jag vet hur mkt det är att göra. Blir så jävla mycket att göra i morgon annars. Jobbade visserlige bara mellan 6-11 så det var skönt :) Kom hem och pratade lite med mamma vid frukostbordet- Sen totaldeckade jag vid 12 och sov till 16.50 :S Då Stefan ringde. Eftersom jag är en utav de med dåligt humör när jag vaknar så bestämde jag mig för att ringa upp senare haha ;)
I helgen blir det jobb för mig. Inget annat är bestämt. Vädret är så jävla fint så känns nästan lite tråkigt att jobba i morgon. Tur att jag verkligen älskar mitt jobb. Annars hade det blivit tugnt :P

 Har inte riktigt tänkt på att lägga ut en bild med när jag har mina nya glasögon. Så här kommer en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0