Tighta sovkläder... Nej tack!

Efter att ha kollat runt på folks bloggar har jag sett att många pratar om att köpa nya underkläder och sovkläder. Sov kläderna som finns på bilerna får mig att rynka på ögonbrynen. Då det var genomskinliga och så tighta att jag undrar om man kan andas i dom? :S
Ta fram en tshirt, minst 5 år gammal eller en stor mjuk tshirt, taadaaa ni har hitttat min sovoutfit. Jag gillar inte att sova i för tighta saker. Jag kan ha åtsittande kläder som vaken men som sovande vill jag ha något riktigt jävla bekvämt för att vara exakt.
Apropå underkläder så fick jag ett samtal idag att nu är mina underkläder klara :) Då de behövde reglera banden som var förstora samt runt om som även det var förstor. Så nu är det bara för mig att åka och hämta dom :D YES som jag har längtat! :D

Idag var det jobb som gällde, skulle egntligen iväg på ett hemligt möte, som jag skrev iår.Tyvärr blev detta inställt pga personen jag skulle träffa blev sjuk. Så på tisdag blir det dags för nästa hemliga möte.
Den här veckan är min sista vecka på systrarna Delselius. Ja, jag ska visserligen jobba fre-sön nästa vecka. Det var egentligen tänkt att jag skulle jobba helgen, en på jobbet behövde vara ledig på fredag så då fick jag hoppa in :)

 Utländska tårtor är oftast fina att titta på, men inte lika goda att äta. Tårtan på bilden är den jag gjorde i Schweiz när klassen från gesällutbildningen var på besök i Schweiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0