Torsdag,fredag, lördag och söndag

Har inte skrivit på ett tag nu så tänkte skriva lite om vad som hänt och vad jag har gjort :)

torsdag: Jobbade 7-16 sen bar det iväg på ett halft om halft hemligt möte :) Mamma var på parkteatern så istället för att åka direkt hem så åkte jag ch köpte kina mat :) Kom hem och hittade en VHS film som jag slog på :) Hade på onsdagen inhandlat lite chocklad så hade en riktig myskväll med en gammal film som är sjukt bra, god mat, godis och bara tystnaden och lugnet :)

Fredag: Jobbade 8-17 fast det blev en timmes övertid :) Så var ifrån jobbet vid kvart över 6. Åkte hem och åt mat med mamma. La mig och läste en stund och tvärslockade sedan runt halv tio tio. Skulle egentligen ha träffat men kände att jag var riktigt trött så var lika bra att ta det dagen efter.

Lördag: Var ledig så bestämde mig för att jag ville hitta på något, hade dagen innan pratat med Sara om eventuell utgång :) Så det blev det. Åkte in till stan för att sedan ta mig ut till Kista och möta upp Sara. Väl där så var det typ bara jag och städarna, kändes lite halv läskigt att gå runt i Kista galleria när alla affärer är stängda och folket som brukar vara där finns det knappt ett spår av förutom städarna som plockar upp folks skräp. Så där står jag halvt om halvt i mörkret och väntar på Sara. Hon hämtar mig via deras personal ingång. Sen så bar det av igen efter att hon fixat sig och allt, mot stan. Väl där verkad det som att saras chef verkade vilja följa med oss ut, vilket jag verkligen inte ville och att Saras min att dömma så förstod jag att hon knappast ville det heller. Så vi försökte att komma på ett sätt att bli av med dom. Ett telefon samtal från min bror som sa att jag måste möta honom NU blev räddningen. Saken är bara den att jag har ingen bror, inga syskon alls för den delen. Så vi iväg mot brodern som inte fanns. Stannade vid en automat, Sara ringde ett samtal till en vän och sedan var det bara att gå högst rätt högt upp på drottning gatan. Där saras vän jobbar och har en restaurang. Hade det riktigt trevligt med många goda drinkar. Vid halv ett kände jag mig rätt full, så jag och Sara gick vidare till ambassadeur. det var inte roligt alls så efte ren timme så bestämde vi oss för att äta och sen åka hemåt. Ja vad ska man säga? Vissa personer bör inte jobba med service yrken. ja alltså, jag och Sara gick in på / eleven vid svampen för att köpa mat. varav jag beställde en mezaluna och en coca cola. Det roliga var att sen stängde han kassan. Utan att ge mig någon coca cola eller ens förklara att jag skulle ta den sj. Så jag gick till den andra kassan som sa att jag inte alls beställt någon coca cola till min macka. Jag tror att han skämtar med mig för ja har kvitto på det. Mannen som betjänade mig börjar bråka med en kund, den andre mannen i kassa nummer 2 börjar tjaffsa med kunderna med så det slutar med att jag tar min jävla coca cola från kylen och går ut med min macka i största hugg. sara bestämmer sig att inte handla något där. Så vidare mot nästa 7eleven vid centralen. Där var det betydligt trevligare personal. Sen åkte jag hem till mig och Sara till sig. vaknade halv 8 i morse och trodde att det var någon som drev med mig då jag kände mig som att jag bara sovit en timme då jag fortfarande kände mig berusad.

Idag: Har redan gått in lite på det. Har inte hänt så mycket idag. har kännt mig rätt förstörd och mår sådär. Va och köpte en tårta jag beställt till en familjemedlem som kom och hämtade mig vid 12 idag. Så nu ligger jag här i min säng, mina armar värker och jag är hungrig. Ska väl äta middag om någon timme. Blir raggmunk med fläsk idag. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0