Stel,fundersam och väldigt trött

Jises vad jag är stel i ryggen! Skulle behöva ligga på massagebänken hela dagen i morgon för att få någon rätsida på det hela.

Måste bara säga att jag finner det väldigt lustigt att många av de som bloggar som får en hel del kommentarer, gnäller på att folk som kommenterar, oftast är det negativ respons, att de har dålig svenska. De kallar de för analfabeter. Säger tjejen som inte kan stava till Massör. Säger tjejen som försöker låta som att hon är uppvuxen i ett getto. jag anser inte att Fisksätra, som ligger i nacka. Är ett getto. Själva grejen är bara komisk. Var ska man gnälla på negativ kritik? Kanske borde man läsa det en extra gång och tämnka efter att: hmm var det jag skrev verkligen det jag menade? Alltså, ibland kan det vara svårt att få andra människor att förstå det man menar, därav blir det missförstånd. Att man då får ett negativt inlägg då, är det så negativt? Om personen i fråga missuppfattat. Ja visst, de flesta som har bloggar skriver om deras liv och då kanske det inte finns någon att förklara. Jag menar skriver jag att idag har jag bakat 500 bullar och någon skriver att dina bullar är fula, smakar skit, och du är superdålig. ja då är det inte läge att kalla någon för analfabet. Det är heller inte läge att säga att personen är avundsjuk. Må så hända, men vad bryr sig den personen om det? Den har redan fått sitt sagt.
Ja, jag har också kommenterat tillbaka. Har däremot kommit på att jag själv bara tar mer illa vid mig när jag svarar tillbaka och sedan ser den andra svara. Bara ta då när jag skrev hur det var mellan mig och Alden och liknande. Och en tjej skrev att han skaffat tjej och dylikt. Jag blev jätte ledsen. Kände att jag behövde förklara mig. Nu såhär i efterhand så skulle jag tagit bort kommentaren och inte ens brytt mig. Alltid lätt att vara efterklok.

Nej, klockan tickar iväg och känner mig väldigt trött. Funderar på att ställa klockan annars är risken att jag sover till sent på eftermiddagen och har svårt att lägga mig i tid i morgon. Det är ju bara så skönt att få sitta uppe lite längre när man är ledig i morgon. Dumt egentligen, borde lagt mig tidigare så skulle jag kanske en gång för alla vara kunde vara pigg på onsdag när jag ska jobba.

Sommaren börjar att lida mot sitt slut känns det som. Vill inte det! Vill ha den kvar! Vill kunna gå i klänning året om! Brännan är visserlign nästan borta helt nu. Får ju ingen färg av ugnarna direkt ;) SYND! tycker jag haha.
Brunare än såhär blev jag inte i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0