Tiden går fort när man har roligt, sägs det.


Sommaren börjar lida mot sitt slut och kristanstad tiden börjar nästan blekna för mig. Vänskapsband skapades och vissa kapades lika fort som det skapades. Det finns 3 personer som rörde mitt hjärta och själv där nere. De tjejerna betydde så otroligt mycket för mig under den tiden och gör än idag, till den grad att det är obeskrivligt. Sen kan jag iband sakna min bordskamrat, men i det stora hela så är jag rätt nöjd med livet i sthlm.
 Det är skönt att vara tillbaka på hemmaplan även om jag saknar Katta som fan! Måste ta mig i kragen och åka ner dit och hälsa på henne :) Ja sen bor ju Mina och Jennifer här uppe. Ja även om jag känner att jag och Mina gled isär på slutet så kommer hon ändå alltid ha en betydelse för mig. Och jennifer, saknar våra vinkvällar något enormt :) eller när vi låg och tittade på tecknat tillsammans :) För det var typ en av de få som gick att kolla på hos er, haha :)
 Ni som inte är nämda är visserligen inte glömda. Däremot känner jag att vi kom aldrig riktigt nära varandra. Pga av olika personlighets beteende och man klickade ju faktiskt inte med alla. Sen menar jag inte att jag avskydde de människorna som inte blev nämda här. Verkligen inte! 
 Jag kan även sakna att jag inte cyklar här uppe. Blir helt enkelt för lat. Jag kan sakna att själv planera vad jag ska äta till middag. Att bara få ligga i min egna säng och inte prata med någon. Bara stirra upp i väggen. Det handlar visserligen inte om Kristianstad.
 Utom om självständighet och lathet. Tiden i Kristianstad betydde likaså gymnasiet. Däremot går det inte att leva kvar i de tiderna som varit.

Idag vet jag inte vad som varit problemet med mig. Efter lunchen idag så blev jag extremt sötsugen. Så det slutade med att jag gick in i kylen i bageriet för att leta efter något sött. Vilket jag fann :)
 Efter jobbet idag åkte jag till nacka forum för att hämta mina bhar :) Super nice :D Har längtat så mycket haha. Mötte upp mamma där och vi åt en riktigt god middag :) På det franska stället, crepes blev det :D MUMS!
 Så nu sitter jag här, har precis gjort mig iordning för natten. Känner dock viss ångest över att jag proppat i mig nästan hela werters påsen. Suck, när ska detta sötsug sluta?
 På fredag är min lediga dag :) Ska bli ritkigt skönt. Vill bara ligga i sängen hela dage och titta på film och stirra upp i taket :) Sånt är myyyyyys!

 Tjock och glad kexchoklad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0