12 dagar kvaroch nu kom snön

Det är lördagskväll. Jag lyssnar på musik och har hårfärg i skallen :)
Ikväll händer nog ingenting. Kanske blir det första lördagen sen i somras jag inte gått ut då jag varit ledig?
Jag får ju inte tag i Sara, fan hatar sånt! När man försöker få tag på någon och den bara är inkognito..

Har inte skrivit på ett tag nu. Då jag stupat i säng så fort jag kommit hem. Jag som trodde att jag skulle hinna med mer saker när jag jobbarä. Snack om att ha fel :P
Så vad har jag tyckt om det nya schemat då? ja det har fungerat bra. Nästa vecka är det min tur att börja 5. Ska bli itressant av att gå upp kvart i fyra. Det jag inte gillar med det nya schemat är att jag måste blanda in min mamma mycket mer än vad jag rdan gör. Då hon måste skjusa mig så fort jag ska jobba 5 eller på helger ddt även är 5 nu med det nya schemat.
Känns onödigt att flytta nu med. När jag har fått förlängd provanstlänning.

Så ja, det är lördagskväll. Det är snö ute och jag känner mig lycklig. Älskar snö. Så egentligen är det knstigt att jag bor i sthlm där det knappt kommer någon snö. Borde egentligen bo i en liten håla med ett fåtal personer. Men ärligt talat, skulle blivit knäpp. Jag är ju van med storstadslivet.


 I somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0