31 december. Nyår

Så var det den 31 december. Dagen man typ planerat sedan första december. Håret,maken,kläderna ja you name it. Många tjejer kommer stå i timmar och fixa sig och andra kanske inte alls lika länge.
Själv så sitter jag just nu helt osminkad och väntar på att ögonbrynsfärgen ska ta. Sen så blir det till att sätta på sig linserna, packa väskan och röra mig hemåt Sara. Där kvällens firande kommer att börja.
Jag börjar bli orolig över hur tung all sprit är och tycker att det är skönt att hon inte bor allt för långt bort så slipper man släpa på allt detta så pass lång bit.
Ikväll kommer det bli en svart klänning,strumbyxor och svarta skor. Till detta kommer jag även bära julklappen från mamma, sötvattens pärlor och en ring till :)

Hoppas på att ta mycket bilder men som vanligt kommer väl det inte att hända. Kameran kommer hur som helt att åka med men om den används vet jag inte :P

 
 We´re going to party like rockstars! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0