Ändra mig? jag? :O hahah nej du..

Jag är inte den som alltid ler. Är inte heller den smartaste. Jag bryr mig ibland lite för mycket. Jag engagerar mig inte alltid i det jag säger jag ska göra. Jag kan inte ändra på mig. Jag är Bea. En tjej som snusar och säger ibland lite för mycket om vad jag säger. Jag är jag. En person som inte många förstår sig på. Kan inte ändra på mig. Inte för dig och inte för någon. Allt detta låter negativt. Men de tär det inte för jag är jag. varken negativ eller positiv. bara jag :)
Det finns folk som jag bryr mig om. Inte allt för många men några. Det finns folk som jag inte får bort från mitt liv hur mycket jag än försöker. Jag är jag. That´s it. Mycket underbart finns emd mig och precis som ala andra människor har vi våra brister. Det är dom som gör oss till oss. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0