Dagen före dopparedan ;)

Idag så har det varit min lediga dag :) Så dagen innan julafton och även dagen innan jobb. Så det har varit rätt lugnt. Alla julklappar är köpta. Dock ej inslagna :S
Så jag åkte till Kista och mötte min fru. Väl där gick vi och kollade lite tills vi hamna framför telekiosken. Skulle köpa handsfree men kom hem med en ny mobil ist :) Lovely. Så nu har jag nytt nummer med. Måste bara tillägga att killen där är RIKTIGT HET! MUMS! Så ja, det blev en dator för sara med haha.
Ja hon flyttar ju nästa tisdag så lär bli rätt tomt utan en datorn annars. Så den ska hon hämta på onsdag skulle jag tro då den fick beställa den åt henne :) Ja, det blev en rosa. Chockerande va?:P
Frugan och jag har även planerat lite inför nyår och spriten är köpt. Bara en sak som fattas nu förutom lite smink och sånt :)
Frågan är nu: Pumps eller inte pumps?
 Ett måste är glitter. Så lär köra någon ögonskugga med glitter samt lösögonfransar och lösnaglar :D Man vill ju vara så snygg man bara kan va på dessa tillfällen. Sköna är att klänningen är köpt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0