Dagens fråga

Dagens fråga. Måste man ljuga för att få en man?
För visst är det så att jakten är roligast?
För jag tror fan att man måste det. har märkt att när du visar att ja men dig behöver inte jag. Jag bryr mig faktiskt inte om du vill ha mig eller inte, men det skulle vara trevligt. ja då kommer killarna springandes som små valpar. Men visar du däremot att du verkligen menar allvar och vill ha något seriöst. Ja då försvinner dom.
Ska ta ett exempel som hände sara idag.
Sara har länge hållt på att träffa en kille, men mest som vänner. De har alltså inte varit så pussvänliga tillsammans. Så nu idag så frågade han vad hon skulle göra, han hör inte av sig så ofta. Ja hon sa att hon skulle på dejt. Tror ni inte då att han ahr skickat 40 sms på två timmar? Så måste vi ljuga och säga att vi träffar andra för att hålla intresset kvar hos killarna? är vi inte intressanta länge utan vi människor behöver jakten?

Jag och Sara har kommit på en ganska rolig sak. De senaste 3 killarna hon har träffat har varit syrian,asyr och kurd. Alla 3 är landlösa. De är bara ett folkslag. Jag däremot, de tre senaste killarna jag träffat har alla varit fårn iran. hennes kille har alla varit långa medan de jag träffat har varit shorty! :S ja asså runt 175.. Förr var det så att Sara träffade de korta och jag de långa. Ganska roligt att de 3 har kommit från samma land,varit lika i sättet och ja korta. Eller ja den ena var ju lång men ändå.
Roligt att de har en gemensam nämnare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0