Hmm jag säger då det

Vad är det som händer med mig egentligen? jag har gått och blivit en sur perso. Känner mig ständigt arg och ledsen. Vilket i längden är väldigt tröttsamt.
Igår så förlängdes min provanställning 3 månader. Då de tyckte att det var för kort tid att avgöra om jag är rätt person för jobbet. Jag vet inte hur jag känner angående det beslutet då jag pendelar med att vilja sluta jobba där och inte. Jag vill ha ett jobb där jag känner mig välkommen. Vilket jag inte gör i dagens läge. Även om jag borde vara glad över att faktiskt ha ett jobb. Något jag blev väldigt irriterad över igår var att jag hade bett om att få ledigt fredag 4 december vilket är nu på fredag. De sa att det var omöjligt. Så har de satt en annan person på jobbet på fredag som hans lediga dag. Jaja vad ska man säga? Blir bara irriterad över allt som har med jobbet att göra. Jag går dit och sen längtar jag efter att gå hem. Tragiskt men sant.

Idag börjar julkalendern. Säkert en sugig som de senaste åren varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0