Ja ni, vad säger man?

Snacka om Kaos !
Igår när jag skulle till jobbet kom vi inte in i bilen. Då låset hade frysit och även varenda bildörr.
Lyckligtvis fick jag åka med min granne så kom i tid till jobbet :)
Idag då, missade bussen, fick beställa taxi. Mamma kom in i bilen och då avbeställde jag taxin och åkte bil till jobbet :) Ja ni, man går och längtar efter snön så man blir gråhårig. Så när den kommer så gnäller man. Vägar saltas inte, folk halkar och gör illa sig ordentligt. Stockholms lokaltrafik står still som varje år då första snön faller ordentligt.
Ändå så kommer snön varje år. Och varje år så gnälls det att snön inte kommer när man vill osv. Det slår aldrig fel.

De senaste dagarna har jag inte orkat skriva. Jag orkar inte ta itu med det jag känner längre.
Kanske ska man ta och åka bort? Åka utomlands själv? bara ta och fokusera sig på sig själv? Ja kanske kanske. Lite ensamt kanske men ensamheten är ibland skö. Förutom när natten smyger sig på och det blir mörkt ute.

För nu när vintern har kommit. Så hade jag gärna haft någon att k'nna denna kyla med. Sitta inne och bara mysa. Gå ut i snön och bara vara töntigt barnslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0