laalaa landet

Måttet av lathet är nog jag själv just nu. Är ensam hemma för tillfället och jag orkar bara inte laga mat. Är så trött att jag bara vill sova. Känns dock som att jag borde väönta minst 40 minuter iaf :)

Idag på jobbet hände det en ganska märklig sak. Vi har rätt många städare på jobbet. Så finns det en kvinna. Idag när jag var ute på golvet och skulle kolla lite hur mycket bullar vi hade, ifall vi behövde ta fram något. Så ser jag kvinnan plocka upp papperspåsar som vi har att lägga brödet i för att sedan lägga tillbaka det i påsvickan, som hade legat på golvet.
Jag går då fram till henne och säger åt henne att hon inte får göra så. Varav hon börjar skälla som fan. Att det är vårat fel och hon kan lika gärna slänga ut alla påsar på golvet. Asså hon är fan hjärndöd!
Tydligen så är hon så mot de flesta. Jävla knäppis. Vi jobbar i en affär där vi ständigt ska vara vänliga mot kunder och se till deras bästa. Inte vill väl någon ha en påse som legat på golvet. Shit blir tokig på sånt.

Nej borde verkligen gå och få något i magen. Där har vi alla "borde" igen. Ursch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0