Magkatarr

Vilken jävla söndag! Gick upp kl 03.45 för att åka till jobbet. Började 5. Men eftersom att jag hade gått hem efter halva dagen igår pga magont och det inte hade gått över såg jag inte direkt fram emot det. Visste att jag avr tvungen att åka till jobbet då vi skulle hämta upp min arbetskamrat. Så väl på jobbet så börar det göra ondare desto mer klockan tickar. Tillslut har jag så ont att jag får ringa min mamma och be henne hämta mig för att åka in på akuten. Då var klockan runt 11.
Väl där blev det till att sitta och vänta, ta blodprov,urinprov och så klämdes det på magen. Vilket gjorde väldigt ont. Sen till nästa väntrum och sitta där och vänta i ö en och en halv timme. För att sne träffa en akut läkare som var lika förbryllad som jag. Då hon klämde på magen och där tjocktarmen sitter strålade det ända upp till solar plexus. Äve ovanför min navel gjorde det skit ont. Så efter många frågor och funderingar utav akutläkaren så sa hon att det var magkatarr och skrev ut medicin. SÅ efter över två timmar på akuten fick jag åka hem. Med medicin som jag ska äta i 28 dagar.
Tydligen kommer det ta ett tag innan det går över och att jag måste försöka stressa mindre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0