Ont :(

Så blev det en julafton med snö. Vem hade kunnat föreställa sig det i november?
Min julafton var trevlig och med mycket god mat,fina presenter och trevligt sällskap :)
Jobbade förvisso den dagen så var helt slut på kvällen där sen.


Idag jobbade jag från 5 men var tvungen att gå hem sen, vid halv elva. Todde min mage skulle explodera eller något. Gjorde sjukt ont och gör fortfarande så är rätt ledsen över det då jag inte vill vara borta från jobbet :(
Oavsett vad så måste jag ändå dit i morgon på morgonen då vi är ont om folk. Det går nämligen inte att vara själv på morgonen kl 5. Men så går det när man har en idiot som FC som sätter schemat helt galet :S



 En om dagen är bra för magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0