Tisdag hela dagen

Har haft ont i mitt jävla bäckenben hela dagen! Fy fan vad pissigt!

Idag ska jag träffa min älskade Sara! Vi ska som vanligt göra stan osäker haha. Nej men det blir nog shopping och sedan fridays skulle jag tro? Får inte bli så sent bara, då jag börjar 6 i morgon. Enda dagen på hela veckan som jag börjar tidigt.

Du kan tro att du har mig. Du har så fel. Det är bara en fantasi.


 Det är nästan så att jag vill göra en kampanj för att Sara ska bli blond igen :)
Den bilden är nästan 2 år gammal.
Kan ni fatta att hon har varit tillsammans med han i slipsen när hon var 16-17? det kan inte jag. men å andra sidan så kan nog varken hon eller jag fatta att jag varit tillsammans med Samer :p hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0