Baby len :)

Eftersom jag har hårsäcksinflamation så har jag fått ut en hudlotion receptbelagd. Vilket jag nu inser är sjukt dåligt! Eftersom jag blir baby len utav den så vill man ju fortsätta att använda den :) har visserligen fått 3 st receptbelagda så de är bara att hämta ut och den här räcker nog vääääldigt länge då den är dryg så in i norden så man behöver inte så mycket. det som även är bra är att den luktar rätt gott :)
Funkar skit bra på mina torra fötter med :)
Krämen heter propyless så har ni chansen att prova den GÖR DET!!

I morgon börjar praktiken och jag har ingen röst :S Lär ju bli en lärorik dag! haha. Ser fram emot det men ändå inte då jag är vääääldigt nervös. Tänk om jag misslyckas? Tänk om allt går åt helvete?
Fast första veckan är ju oftast den hårdaste då man lär känna det nya stället.

I wish that I was perfect, but I´m not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0