En lång men riktigt rolig dag :D

Idag har det varit en lång men rolig dag. Klockan ringde 05.15 i morse och det var bara att kliva upp och äta frukost. Sen var det bara att kliva ut i snön. Ja snön, det snöade vilket inte kändes så himla uppiggande klockan 6 på morgonen.
Väl framme så fick jag börja med princesstårtor. Eftersom jag inte känner att konditori biten är min starka sida så kändes det lite halvtugnt när det inte gick riktigt som jag ville. Fast det är jätte bra att få tiden att lära sig =)
Sedan rullade det bara på. Det blev att doppa biskvier,karlsbadergifflar,mintbitar och mycket mer. Skulle ha slutat 15.00 fast jag gick ca 16.20 ifrån bageriet. Eller ja, var ju och pratade med Terese (en utav systrarna) var riktigt trevligt. Känns som att jag är riktigt välkommen och att jag verkligen kommer lära mig rätt mycket här. Vilket är as skoj! =)
 En bild på lite jag gjore igår. Ja vissa saker har jag bara skurit eller lagt på frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0