En rätt tuff dag

Kom hem rätt sent igår. Så i morse när väckarklockan ringde kl 05.45 var jag inte alls på topp. Orkade inte ens sminka mig så det fick räcka med lite mascara.
Fast när man kommer in till Delselius och Micke eller Steffo öppnar och säger " God morgon Bea" med ett leende på läpparna så känns världen genast lite bättre. Att man senare på förmiddagen ser folk som är ut på isen och åker skridskor i det fina vädret gör så att humöret får ett uppsving :)
Kom hem runt 6 idag i från praktiken.Så nu har jag precis ätit middag och ligger och kollar lite recept i mammas ´hemmets journal. Ja min mamma är en riktig sucker för den tidningen, vilket bara är bra för mig nu när jag behöver lite ideér inför middagen jag ska ha på lördag. Tror det blir kyckling med något gott till :) Har hittat lite roliga efterrätts recept med :) LOVELY! =)

Vet ni en sak? JAG FYLLER ÅR OM 2 DAGAR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0