=)

igår var det praktik. Efter det begav jag mig emot stan för att möta upp mamma. Vi gick och shoppade lite för att sedan åka till sicla för att köpa min kusins present. Väl där så handlade vi den och käkade sedan pizza :)
Jag och mamma pratade en hel del om att folk bara förväntar sig saker och sedan inte ställer upp. På senaste halvåret har jag varit med om hur många sånna situationer som helst. Så jag börjar tröttna men är glad på ett sätt att se hur människor kan bete sig. Det har fått mig att inse att det inte är värt det. Varför ska jag göra flera tårtor för att inte få vare sig ett tack eller något för det? Det var bara ett tillexempel.
Idag så har jag haft praktik :) Gick tidigare då jag skulle till tandläkaren för att rätta till mina trådar jag har på baksidan av tänderna. Sen så var det bara hem äta lite och vila och sedan iväg till body joy. Det är typ som friskis och svettis fast här på värmdö. Tränade inget utan pratade med den ena Monica.
Skönaste i morgon är att jag börjar 8 och går sedan till 17 :) LOOVELY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0