Igår fyllde jag 20

Igår fyllde jag år och även min kära mami :D Så det firade vi med att familjen kom hit. Ja, min moster och mina små kusiner och deras mamma. Var riktigt trevligt och det slog mig hur mycket jag älskar mina små kusiner. Skulle kunna gå igenom eld och vatten för dom. Ja så små är de inte längre, utan de är bara de yngsta utav oss kusiner på min mammas sida :)
Fick en hel del fina presenter utav dom :) Av min moster fick jag ett gigantiskt martini glas med två stcken martini och cotail bär ( ja jag är nog den enda som gillar sånna bär ). Av mina kusiner fick jag en  ny res väska som är röd, så den bara lyser :D HELT LOVELY! Sist men inte minst fick jag en D&G klocka utav min kära mor. Var typ helt överlycklig över alla fina prsenter. ja fick ju en hel del mindre saker mer men ville b ara nämna de här ust nu för annars blir det världens inlägg bara för att tala om vad man fick :D
Så tack allihop som skrev sms och ringde och sjöng för mig igår!
fast min födelsedag firas ordentligt på lördag då det ska vara middag här :D Sedan blir det utgång :D jävlar vad jag längtar må ni tro!
idag har jag jobbat 9 dagar i sträck så skoja inte att man är trött nu. Ska nog sova snart. För det kommer ju en dag i morgon med. Fast då gott folk är jag ledig. Så då ska jag fixa klockan jag fick utav mami som är aldeles för stor. Och sedan pass apå att umgås med Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0