Fan vad sur jag blir!!

Någonting som kan störa mig enormt är när man har bestämt något man ska göra med en person. Så hör denne människa inte av sig. Det kan gå mig så fruktansvärt på nerverna att jag blir less. Orka säga en sak och sen göra motsatsen.
Har försökt nå D ett tag nu, men om man skickat 3 sms och ringt 2 gånger så undviker personen en. Så är det bara. Så just nu kokar jag av ilska för att folk inte kan ta sitt vett till fånga. Hur jävla svårt är det att svara på ett sms och säga om man ska ses eller inte?
Nej sånt där gillar inte jag.

Ibland förstår jag mig inte på sveriges skattsystem.. Ok, att jag betalar skatt som komemr till något vettigt men inte till någons bröllop. De får väl fan jobba som alla andra? patetiskt jävla urålderssystem är vad det är.

Han verka vara precis lika dan som för 5 ½ år sedan. Jag är precis lika dan som 5 ½ år sedan. När det kommer till detta. Han hör inte av sig och jag försöker nå honom och så blir jag bevsiken och sur.

Kommentarer
Postat av: alex

du borde fan bli modell ist :)du har allt som krävs och lite till!

2009-02-27 @ 01:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0