Ledighet i morgon, känns konsigt

Jag har läst någons blogg. Någon som jag förundras över. Någon som jag på något sätt inte kan tycka om men som jag förundras över. ja, kanske mer på ett negativt sätt.
Det är mycket jag inte begriper här i världen. Det är mycket jag inte ens vill förstå. Däremot när det handlar om att lyckas och komma någon vart. Ja då vill vi väl alla hamna så nära målen som möjligt? För alla har vi ju mål. Vare sig det är att få just DET jobbet, skaffa barn eller materiela thing. Så har vi ju alla mål. varför försöker man inte nå målet om man har chansen? Jag vet att det kan ta tid och att alla är inte likadant funtade. Själv är jag livrädd för mitt närmaste mål i livet. Vad det är tänker jag inte berätta.Finner ingen som helst anledning till det.

Är det fel att se ner på någon man inte känner? Att känna olust att träffa en person som man trots allt inte känner? Är första intrycket verkligen allt?

praktiken idag har varit kanoners. Känns jätte konstigt att vara ledig ifrån praktiken i morgon. Det är nästan så att jag vill gå dit endå. Fast min kropp behöver vila. Jag behöver få sova och bara slappa. Men fan så roligt jag haft denna helg!! Känner att jag tar baby step mot att lära mig saker. ja asså missförstå mig rätt nu. JAG lär mig nya saker varje dag. Men har fortfarande en hel del svårigheter med att lära mig de sakerna fläckfritt. Kommer jag visserligen inte göra på bara 5 veckor till. fast jag hoppas att jag har mycket MER kunskap än jag hade innan jag kom dit. fast det kan jag säga redan nu att jag har.
Är så jävla skönt att få bra feedback. Att det faktiskt finns folk som tar sig tid att lära ut. Det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0