Måndag = ledighet

Idag är min lediga dag ifrån praktiken. Jag känner mig nästan som att jag skolar (?) Snacka om att man tycker om stället man är på då :P
Idag så vaknade jag runt halv elva. Var skönt att få sova i 12 timmar :) Behövde verkligen det :)
Idag ska jag träffa Sara runt klockan två på tan. Så måste snart hoppa in i duschen och göra mig snygg :) vill shoppa lite känner jag. Undrar dock hur mycket pegar jag har kvar. Måste nog kolla upp det. Känns som att jag ahr pengar lite överallt just nu.
Fick precis ett samtal ifrån body joy. Jag har funnit en gratis vecka att träna där. Kul va? :) Så ska dit på onsdag klockan halv fem och snacka lite. Fast jag får ju egenetligen inte träna pga det där lilla jävla ärret jag har men det skiter jag i nu. Det här ska bli riktigt roligt :) Hoppas de har roliga pass där.
nej måste hoppa in i duschen nu och göra mig vacker som sagt :)

 Kan jag säga tillräckligt hur mycket jag älskar dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0