Mitt nya namn är trötter

det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist. I går var det praktik (som vanligt) jobbade över någon timme. Känns som att det börjar bli en vana nu, Fast jag tycker att det bara är roligt även om jag är så himla trött efteråt. Sen så hämtade mina yngre kusiners mamma upp mig då jag har gjort 3 tycken tårtor till Ellinors födelsedag som vi firade idag. Så då åkte jag ut till dom. Var kul att träffa Ellinor och Emma. Var där en liten stund för att sedan fortsätta till Nacka forum :) Jag hittade en jätte fin tröja men min hudfärg är lite för vit för den så måste sola då :P vilket jag ska göra snart tror jag :) Så den köpte jag tyvärr inte. Fick skjuss hem utav mina kusiners mamma. hann bara hem äta och fixa till sminket lite för att sedan möta Sara,Andro och Wesam. Vi gick på café och sedan blev dett nattbio. Fredagen den 13e, vilket var ett passande namn för premiären då vi såg den igår. Den var riktigt läskig och jag kollade typ bara på halva fimlen och kollade bort resten utav filmer. Känns som att det är en sån film man redan sett, tyvärr. Det roliga var ju när vi stod i kön så började Sara och Andro prata med någon kille framför oss. På något vänster kom de in på att Andro och Sara var gifta och att de hade varit tillsammans i 8 år och gifta i 2, alltså att de ska båda två fylla 21 i år. Killen måste varit full eller bara allmänt blåst för han svalde hela historien emd hull och hår. Vilket jag och Wesam tyckte var jätte roligt.
Sen åkte jag hem, sov i ca 4 timmar för att åka iväg till Sicla med Ellinor som fick sin födelsedagspresent. En makeup kurs. Sedan blev det kalas hos ellinor. Och nu är jag hemma.
Är riktigt trött. Ska upp 05.00 i morgon då jag har praktik klockan 6.
I morgon börjar min 9 dagars vecka. det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0