Myskväll med mamsen :)

Idag åkte jag in till stan och mötte mamma :) Vi tittade på inbjdningskort och klockan jag ville ha. Hittade äntligen den! =) Är så jävla glad. om jag inte får den i födelsedags present så köper jag den själv =)
Vi gick även och käkade mat på Jensens =) Tog meny val. Så det blev trerätters för både mamma och mig. Efter förrätten var jag proppmätt så ni kan ju tänka er hur jag kände när jag ätit efterrätten. Åt visserligne inte upp alt.
Jag och mamma hade en trevlig seneftermiddag på stan och jag har fortfarande lyckas att inte shoppa något =) har ju bästämt att jag inte ska shoppa något på 6 veckor förutom typ snus. Än så länge har det bara gått 3 dagar och det känns super jobbigt.
Nej nu är det dags för mig att sova. Ska ju till praktiken i morgon :) Är så äckligt nervös att de tinte är sant.

Händer precis allting utav en anledning? Eller är det slumpen som avgör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0