och förkylningen fortgår

Det kan aldrig vara bra att hosta så mycket att man väcker sig själv i sömnen och sedan ligger sömnlös och svettas och fryser om vartannat och hostar. Det var ungefär så jag vaknade runt 05.00 i morse. Jag får skylla mig själv som var ute i helgen. För det känns verkligen inte roligt nu när jag behövde ringa praktiken och säga att jag behövde sjukanmäla mig. Känner mig alltid så dum när jag sjukanmäler mig som om jag skolkar och bara inbillar mig att jag är sjuk fast så inte alls är fallet. Just nu känns det bara som att det är väldigt dumt att gå dit när jag vill kunna ge 110% och bara kan ge 52%. Hoppas på att bli frisk i morgon så att  jag iaf kan gå på onsdag för som det känns nu blir jag inte frisk på bara några timmar. Skulle vara magi i så fall.
Nej nu ska jag gå ner och dricka te för att sedan kurera mig i sängen igen. Har i alla falll fått tillbaka min röst halft som halft. Låter inte som någon från mars längre som jag gjorde igår enligt min snälla morbror :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0