Rädslor

Rädslor har vi allihopa. En utav mina rädslor är att inte klara gesällen. jag känner mig rent ut sagt riktigt riktigt dålig nu. Jag litar inte alls på mig själv när det gäller bageriet. Känner mig sämst på allt. har tappat all min självkänsla sen jag flyttade ner till skåne. När jag tittar mig omkring så är det jätte duktiga bagare i min klass och jag. Vet att det är fel tankar och senast idag fick jag 70 kronor utav Ellinors mammas faster (tror jag det var) för att hon tyckte att mina tårtor jag gjort var så goda. Så jag måste ju kunna det jag gör? fast just nu känns det som att jag är så osäker på mig själv att jag inte vet ut eller in.
Fast nu när jag varit hemma i två veckor så känner jag mig redan lite bättre. Som att mitt riktiga jag börjar komma fram igen :) Så har bestämt mig att jag ska försöka åka upp rätt ofta sista tiden så att jag inte tappar bort mig själv igen.

Tårtan på bilden är Ellinors ena födelsedags tårta. Hon fyllde 14 igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0