Rolig dag =)

Vaknade 05.50 i morse. var lagom roligt då jag inte skulle upp fören 06.30. Så det var bara att stiga upp. Hann visserligen med en hel del saker så det var skönt :)
Idag var det första dagen på praktiken för mig :) Var så himla nervös att det inte är sant. Kändes nästan lite som intagningsprovet. Så imorgon är det en ny dag och kommer att träffa nya människor då de bara var två stycker i bageriet idag och det är flera andra som jobbar där. Så var skönt med lite mjukstart. Tror att det kommer vara en till praktikant där i morgon med.
Träffade Sara på stan efter praktiken och fick mina underkläder jag köpte i helgen =) SÅ NICE!! =) Inte för att jag har någon att visa upp dom för men ändå:P jag och Sara gick och åt, kikade lite i affärer och sen åkte vi hem.
I morgon börjar jag 06.00 så måste sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0