Så trött

Oj oj vad tröt jag är trots att jag sovit 2 timmar efter praktikens slut. Kommer jag någonsin bli pigg igen? De senaste månaderna har jag vandrat i någon sorts dvala av trötthet. Ja sedan det tog slut mellan mig och Alden typ.
Praktiken idag dårå. hade det riktigt trevligt idag igen. Tyckte dock det var lite jobbigt med 6 personer i bageriet men det gick bra ändå. Ska ju vara där i morgon med och då är vi några mindre :P
Jag börjar känna mig osäker på mig själv nu. Mer än vanligt. Ingenting går ju förihelvete bra! Tårtorna jag gör blir sådär inte skit bra lixom. Jag har fortfarande svårt att få grädden snygg på semlorna. Snacka om att jag känner mig dålig då.
Har 5 veckor på mig nu att verkligen bli bra på det här. det ska jag fan mig bli också om det så är det sista jag gör! Måste ju klara gesällen. Klarar jag inte det skulle jag bli helt knäckt.
Om en vecka fyller min kusin 14 år. Börjar trättöna på det där senariet att jag ska göra tårtorna när ungen för fan inte vet vad hon ska ha! Fick ett bra tips utav Micke idag iaf :) Så får se om det blir en sån tårta. Börjar bara tröttna på att det ska vara en självklarhet. Knappast så att man får betalt för det, Man skka bara ställa upp. Börjar ledsna totalt.
Ja nu menar jag självklart inte att jag börjar ledsna på yrket NO WAY men utan på att folk bara förväntas saker utav en hela jävla tiden.
Nej klockan börjar ticka nu mot sitt slut för dag för min del. Dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0