Sexuellhandling = Pengar = Prostituerad?

Är det bara jag som blir så fruktansvärt irriterad på killar som frågar om man vill tjäna snabba pengar genom att visa upp en lättklädd bild eller strippa i camen?
Jag personligen har inge problem med att visa upp min kropp i underkläder och diverse liknande men när det kommer till något som skulle vara en sexuellnjutning samtidigt som jag får pengar för det. Gör inte det mig till en prostituerad då? Jag menar han betalar för en sexuellnjutning medan jag får pengar insatta på kontot OM han nu har rent mjöl i påsen. VISST pengar lockar NÄSTAN jämt fast i dessa fall när man tänker sönder saker som jag brukar göra så är det VERKLIGEN inte värt det.
Sen kan man aldrig veta vart bilderna tar vägen. OM jag nu skulle få för mig att skicka en lättklädd bild till någon så är det till någon JAG känner. Inte någon som har skrivit till mig " hej skulle du vila strippa för mig i camen för 9000 kr" Citatet är hämtat från någon idiot från Nattstad.
På sista tiden har jag fått en hel del erbjudande om sånt. Har jag verkligen ett sådant utseende att det står i pannan "kom och knulla mig" ? Jag börjar seriöst fundera.
Kommer troligen ligga vaken en stund till nu och tänka sönder detta ämne innan jag tillslut bestämmer mig för att nej den där killen och alla andra killar osm skriver så är helt sjuka i huvudet. för jag vet ju redan att han är knäpp ändå kommer jag ligga och tänka på det en bra stund nu. Typiskt mig.

 Lägger in denna bild idag då det är den jag ahr haft uppe som profilbild på tex Nattstad. är den för sexuell? Själv tycker jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0