idioti på hög nivå

Fan vad trött jag blir på mig själv!!! Jag gjorde ett test på internet om hu länge jag skulle leva. Ni tror inte att det där jävla IDIOT testett kostade 249 kr?! JÄVLA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad sur jag blir. 250 spänn för ett fucking test?! Drover dom med mig?
Så nu måste jag betala den där skiten...

Sara har gått och blivit lite förälskad :D AND IT IS SOOOOO SWEEEEEEEEEEET!!!! De är sjukt söta ihop. Får väl försöka smyg ta ngn bild på dom och lägga upp här sen. Mohahahah.

Vet ni en sak? Jag FYLLER ÅR om bara 5 dagar :D Woooohoooo längtar galet mycket nu. Lär ju dock inte vara på topp då :P Har jobbat 8 dagar i sträck då :P
Jag blir typ helt pirrig i kroppen när jag tänke rpå det. Älskar sånna dagar :) Julafton,födelsedagar, ja alla dagar som går att fira :) LOVELY! Helt enkelt :D

 Jag och Sara var på hard rock café för någon vecka sen. Det där var egentligen en glass för en person. Höll på att dö. Den var så jävla god fast tur att jag slapp äta hela själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0