Shoppingdag :)

Idag har jag varit ledig ifrån praktiken då jag jobbat 9 dagar i sträck :) Var skönt att få sova ut lite granna :D
Vaknade dock klockan tio och bestämde med Sara att vi skulle ses i stan. Väl  stan gick vi och fixade min klocka jag fått av mamma i 20 års present :D Efter det gick vi runt lite i stan tills vi bestämde oss för att dra till Nacka dorum :) Väl där började min storshopping haha. Hade från första början tänk att bara köpa någon tröja eller något annat fint att ha på mig på lördag. Det blev ju allt annat utom det kan jag ju lugnt säga :)
Mina inköp idag blev :

* En fotfil från bodyshop
* Intensive foot rescue (en tjock fotkräm) från body shop
* Fotsalt från body shop
* En liten svamp som man ska ha när man tvättar bort sminket från bodyshop
* En jätte fin rouge från body shop
* En ansiktsmask ifrån body shop
* En väska ifrån acsent
* Ett nagellack från H&M
* Ett par linser ifrån synoptik
* Lösnaglar från Kicks
Fick även lite gratis produkter ifrån bodyshop då de tyckte att jag handlade så mycket där :) LOVELY säger jag :)

Sen åkte jag hem för att börja fotfila mina fötter, sitta i fotbad och smörja in mina fötter. Ja jag fotfilar innan jag haft fötterna i vattnet då man får bort förhårdnaderna och annat snusk lättare:)
Sen kom mamma hem och vi gick till donken och käkade och handlade sedan mat till min middag på lördag :)

Jag hoppas att det blir som jag vill på fredag. Inte för jag vet riktigt hur jag vill ha det men jag hoppas ändå att jag får som jag vill :) Känner en stor oro inför det. Tänk om allt bli fel? Tänk om jag är för på? Tänk om vi ser varandra på olika sätt? Ja tankarna är många och jag får nästan ont i magen utav att bara tänka på det.

 Det här handlade jag idag :)


 Min fina klocka, man ser tyvärr inte så mycket. Fast nu är den fixad iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0