Praktik dag =)

Kom hem för enb stund sen, har varit på praktiken idag igen :) tar igen de dagarna jag varit sjuk. Så ska dit i morgon med men är ledig på måndag då jag ska dit nästa söndag igen. Kan vara bra att få med olika team på helgerna och det är ju bra att se hur olika helger kan se ut :)
Kommer dock bara få en dag ledig på nästa helg och helgen efter är det praktik helg för mig igen då jag faktiskt tycker det är SKIT JOBBIGT att vara tre praktikanter samtidigt. Visserligen är inte Anna-Karin och Hanni där samtidigt så det är dunder skönt =) Om de nu håller det vill säga, de verkade ju inte så glada över det. Så då kände jag att jag kan vara på praktiken varannan helg och vara ledig i vecko dagarna ist =) För då får jag mer tid och det blir inte lika mycket folk i bageriet då.
Jag måste ju tänka egoistiskt. JAG vill lära mig SÅ MYCKET som det bara går. Så att vara där på en helg rör inte mig i ryggen, det tjänar jag på personligen med då jag inte kommer gå ut på krogen och bränna pengar eller shoppa upp dom :P haha bra va?
Idag gjorde vi så himla mycket semlor! Jises.. Blev även en del princess tårtor, sommar tårtor och lite garneringar och sånt där :) Rolig dag helt enkelt =)
Hoppas på en lika rolig dag i morgon med.
Sen så kom mina kusiner och mötte upp mig. Fick skjuss hem. Det var skönt att slippa ta bussen hem när man är jätte trött. Så nu snart ska jag och mamma åka ner och köpa pizza. Sen ska jag duscha när vi komemr hem och poppa pop corn och dricka läsk till någon film :D
 Har bara garnerat dessa tårtor. Är nöjd över att lyckas göra strecken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0