-

Jag börjar nästan bli lite rädd för mig själv. Nu efter föörsta piercingen vill jag ha en till. I tungann. Jag är dock rädd att det inte kommer sluta där. är  lite sugen på att göra i den anndr bröst vårtan med. Men det lär jag aldrig göra. Fy fasiken vad ont det gjorde.
Idag ska jag och mamma till Forum lite snabbt. Ska köpa lite skärp :) Vill ju självklart har mer kläder men får se hur mycket pengar det blir över efter jag har varit på ike :) Så lär köpa mer kläder när jag är i stockholm nästa gång istället. Finns ju lite mer affärer att handla på än i Kristianstad :)
Annars blir det nog en lugn dag för mig. Förkylningen har inte släppt. Vill bara att den ska gå över tills jag åker hem till Kristianstad. För vill absolut inte sitta på tåget och snora och känna mig dålig. Synd bara att jjag inte bokade en biljett som kunde ombokas. Något att tänka på nästa gång kanske?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0