1 januari :)

Första dagen på det nya året och jag är förkyld!! Känns inte bra alls.
Igår var det ju nyår och jag var i haninge. Det var rätt trevligt. Sara däckade efter tolvslaget, bra jobbat! haha. Själv skulle jag åkt hem med 02.37 bussen från vallavägen. Men då var den försenad så jag fick vänta. På bussen var det fullt emd fulla ungdomar som satt och spydde.. Skit äckligt! Bussen jag åkte var iaf i gullmarsplan kl halv fyra då min buss från slussen skulle gått. Så det var bara föör mig att ta en taxi! kuuuuul. Så funderar på om jag ska skicka in kvittot till sl eller inte. Då bussen skulle varit framme 05 eller 07 och var framme hav. Vilket är över 20 min och då ska sl betala taxi resan.. Så det är något jag får fundera på.
Hamnade dock inte på några foton igår tror jag. har tappat bort min kamera, vet inte vart jag lagt den riktigt. Så jag tog inga bilder själv.
Får ta en bild och lägga upp på mitt nyfärgade hår iaf :) det blev super snyggt! jag är jätte nöjd! Saknar dock mitt långa hår. Det var ju SÅÅÅ fint!
 Här är en bild på mitt långa hår!
Måste verkligen bli bättre på att lägga upp bilder :P Måste bara hitta min kamera först :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0