Bla bla bla I don´t hear you

Jennifer var förbi nu på kvällen. Var skönt att prata av sig. Sen gick vi förbi henne och Mina för och fråga om hon ville emd till affärn för vi skulle köpa godis, hon ville inte ha något men hon följde med ändå :) Jenifer är nog den enda människa här nere jag kan säga vad fan jag tycker till då det känns som att hon känner mig mycket bättre än alla andra här nere. Jag vet att det är mitt egna fel. Fast känner inte att jag kan vara den jag är här. För på något sätt är inte det riktigt accepterat. Jag vet att man ska stå på sig men det är så jävla lätt att snacka men så jävla svårt att göra något.
Ska bli skönt att träffa min älskade sara snart :D i miss you big time! vet inte vad jag skulle göra utan dig? Skönt att ha dig på min sida oavsätt vad! ja om jag inte gjort något fel men ja ni förstod nog :)
Har pratat med mamma idag om hur jag ska göra med tågbiljetter och sånt där när hon tyckte jag skulle åka då det skiljer ganska mycket på dne billigaste biljetten och på den biljetten då jag vill åka. fast hon tyckte det var värt det för annars är jag inte hmma fören kl 1 på natten. jag vill komma hem och ta det lite lugnt lixom :) Så i morgon eller på onsdag ska jag köpa biljett :D För på onsdag ska jag ju ändå till stan :)
Tänk att det bara är 12 dagar kvar till jag ska till sthlm! och 7 dagar kvar till provet. SKönt att få det överstökat! måste verkligen plugga, Fast det är endel bitar jag inte fattar så hoppas Karin har tid och gå igenom det med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0