Dåliga filmer och kassa porrfilmer.. urk

Usch så störande klockan är efter tolv och det finns inget roligt att se på. Det enda som finns är typ gamla super tråkiga filmer som amn antingen har sett en sisådär 1000 gånger eller porrfilmer. Fatar inte ens varför porrfilmer går på tv. Kan ju inte finnas en enda bra porrfilm som sänds på tv? Jag,Sara och Benita såg på en rätt så skum porrfilm efter Laura gått och lagt sig haha. De skulle tydligen vara en handling men den handlingen förstod iaf inte jag. Sedan anser jag väl inte att porrfilm är så jävla tändande. Nej nu lallade jag i väg i mina egna tankar, händer rätt ofta att jag går vilse i hjärnkontoret. Hur som helst finns inget roligt att titta på och jag är ingen som köper filmer så får väl skylla mig själv helt enkelt. Dags att köpa filmer Beatrice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0