Det segar på

Sådär klockan är typ halv ett och jag har iaf gjort lite idag. Men känner att jag måste verkligen plugga då det bara är en vecka kvar tills provet med Karin. Urk.. Gillar verkligen inte prov :/ Fast måste man så måste man tyvärr..
Så idag hade jag tänkt cykla till ÖB men får se om jag gör det då jag hade mer tvätt än vad jag trodde. Kanske bara blir en cykeltur sen. Får se om jag orkar. Hoppas verkligen det då det skulle vara skönt :)

Har ju inte berättat att jag var hos doktorn i fredags. Skulle ha fått svar på vad det är för slags utslag fast det hade inte kommit fast det gått en månad sen nu. Blev riktigt sur faktiskt. Inte hjälpte det att de skulle skära bort ett födelsemärke heller. Sprutan var den jag hade problem med. När de skulle ta bedövning. Jag avskyr sprutor något enormt. Fast det gick tillslut och jag fick 6 stygn. Får däremot inte träna på 2-3 månader då stygnen kan flytta på sig. Måste även ringa citykapiokliniken för att ta bort stygnen om två veckor.. Så är väl inte så jätte glad över det. Fast skönt att ha födelsemärket borta men inge roligt att ha ett ärr där ist, fast tydligen kommer ärret bli mindre än mitt födelsemärke.. Jobbigaste av allt är att jag typ inte får duscha fören på onsdag och då har jag inte duschat på en vecka typ.. härligt va?:P

På onsdag ska jag gå och klippa mig efter skolan :) Ska bli riktigt skönt faktiskt :) Hoppas på att det blir snyggt då jag nog tänker klippa lugg.. Och se till så att jag får en mer frisyr än vad jag har nu. Hon som klippte mig innan sara gjorde ju så att jag typ fick en potta på huvudet så sara försökte väl fixa till det så gott det gick men nu tror jag det kommer bli bättre för hon den andra att klippa eftersom Sara rättat till den andres misstag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0