.

Nu har mamsen åkt och jag är ensam hemma. Sitter och spelar spel samtidigt som tvn är på och jag pratar med Carlos. Känns rätt tomt utan mamma. Konstigt eftersom hemma i skåne saknar jag henne inte på samma sätt som nu, kanske är det för att jag är hemma hos henne och hon inte är hemma? jag vet faktiskt inte.
Ska väl snnart gå ner och koka pasta till köttfärssåsen mamma envisades med att göra innan hon åkte. Vilket jag inte säger nej till. Jag kan ju faktiskt laga mat själv! Fast skönt att slippa ibland :)
Verkar som att jag är den enda som inte är bakis idag och ja inte Carlos tydligen heller. WOW 2 personer lixom :P
 Hade hellre legat och stekt på en strand just nu än att ligga ehmma sjuk :P man kan ju inte få allt. Utomlands blir det förhoppnings vis i sommar eller typ september :) Efter sommarjobbet. För ja, jag ahr blivit erbjuden sommar jobb och det är bättre än inget. 10 veckor av jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0